Adıyaman, adıyamanhaber, adıyamanhaberleri, adıyaman, acıyaman, haber, haberler, nemrut dağı, perre antik kenti, haber adıyaman, tarih, doğa, adıyamanhaberleri, medya,
Erdoğan "Köylerimize Tüm Hizmetleri Eksiksiz Vereceğiz"
Adıyaman - 14-08-2021 23:28
Adıyaman İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Can Erdoğan köy ziyaretlerinde bulundu.
Adıyaman İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Can Erdoğan , merkeze bağlı köyleri ziyaret ederek burada devam eden çalışmaları yerinde inceledi. Meclis Başkanı Mehmet Can Erdoğan ile birlikte İl Genel Meclisi Üyeleri Hamza Özçelik ve Mehmet Fatih Olgun, Aktaş ve Taşlıçay köylerinde devam eden çalışmaları birebir yerinde inceleyerek Köy Muhtarları ve köy heyetiyle hizmetler hakkında görüşmelerde bulundu.
Toplulaştırma Reformu Genel Müdürlüğü tarafından ihalesi yapılan ve yapımı devam eden Aktaş ve Taşlıçay köylerinin altyapı çalışmalarını yerinde inceleyen İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Can Erdoğan çalışmalar hakkında açıklamalarda bulundu.
"İlimizin büyük ilçelerinden olan Besni ve Kahta’da toplamda 145 köy ve mezra yerleşimi bulunmaktadır. Yapımına hızlı bir şekilde devam edilen ve ilimizin tarımsal sulama ihtiyacını karşılayacak olan Büyükçay ve Çetintepe barajlarının yapımıyla beraber, Toplulaştırma Reformu Genel Müdürlüğü tarafından ilimize bağlı birçok köyümüzün altyapı hizmeti gerçekleşmektedir. Bununla beraber çalışmaların hız kazanması ve bir an önce altyapı çalışmalarının Besni ve Kahta ilçelerinde tamamlanmasına yönelik 4 ayrı ekip aralıksız bir şekilde çalışmalarına devam etmektedir. Bu kapsamda bugüne kadar %75 oranında altyapı çalışmaları tamamlanmış olup diğer bölümlerinin de bitirilmesi için yoğun bir çalışma yürütülmektedir. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın destek ve talimatlarıyla, İlimize vermiş oldukları değer ve önem ile eğer bir sorun oluşmazsa, hem Büyükçay barajı hem de Çetintepe barajı kapsamı ve Toplulaştırma Reformu Genel Müdürlüğü tarafından yıl sonuna kadar altyapı çalışmalarının bitirilmesi için gayret ve takip ediyoruz. Altyapı çalışmalarının bu yıl tamamlanması sonucunda 2022 yılı Kasım ayında yapılacak İl Genel Meclisi toplantılarımızla hem yatırım programları hem de Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın destekleriyle, Valimiz Sayın Mahmut Çuhadar’ın ve Milletvekillerimizin katkıları ve Genel Sekreterimiz Sami Işık'ın sevk ve idaresiyle yapılacak KÖYDES programı ile çalışmaları biten köylerimizin köy içi kilitli parke hizmetinin sunulması için çalışmalarımızı gerçekleştireceğiz. Hedefimiz belli, Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde köylerimizin tüm hizmetlerini tamamlama ve bu hizmetleri sunmaya var gücümüzle devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.
Konuyla ilgili bölge muhtarları adına açıklamada bulunan Taşlıçay Köy Muhtarı Mehmet Emin Kara ise şu ifadelere yer vererek hizmetlerden dolayı teşekkür etti. " İki dönemdir burada muhtarlık yapmaktayım. Bugün köylerimizi ziyaret eden İl Genel Meclisi Başkanımız Sayın Mehmet Can Erdoğan'a, İl Daimi Encümeni Sayın Hamza Özçelik'e ve Bütçe Komisyonu Başkanı Sayın Mehmet Fatih Olgun'a teşekkür ederim. Bizlere şeref verdiler. Bugün köyümüzde ki çalışmaları yerinde incelemek üzere yaklaşık 100 kilometre yol gelerek bizleri onurlandırdılar. Kendilerine teşekkür eder, hizmetlerin daim olmasını temenni ederim. Köyümüz bu altyapı hizmetini dört gözle bekliyordu. Bu hizmetin köyümüze kazandırılmasında Başta Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın katkıları ve Milletvekilimiz Sayın Ahmet Aydın'ın destekleriyle gerçekleşmektedir. Çünkü Sayın Cumhurbaşkanımızın bir sözü vardı. Hiçbir köy altyapısız, susuz ve yolsuz kalmayacak. Çok şükür bu hizmetler kademe kademe yapılmaktadır. Bu hususta kendilerine teşekkür ediyorum. Bu altyapı hizmetinin tamamlanması ve köy içi kilitli parke taşı döşemesinin yapılmasıyla birlikte köyümüzün hiçbir sorunu kalmayacaktır. Zaten bu hizmetlerde tamamlandıktan sonra köyümüz ile şehir merkezlerinin bir farkı kalmamış olacaktır. Bundan sonra köyden şehir merkezlerine göç etmenin bir manası kalmayacak. Burada her şey her hizmet mevcut ve zaten doğa ile iç içe olmakta bizler için çok güzel bir avantaj. Allah'ın izniyle bu hizmetler tamamlandıktan sonra köyümüz güzel bir görünüme kavuşacaktır. Bununla beraber mevcut hizmetleri bir köy muhtarı olarak anı anına takip ediyorum. Mevsimsel ilaçlama olsun, çöp toplama olsun, bu ve buna benzer hizmetleri takip ediyor ve ziyadesiyle memnuniyet duyuyoruz. Bu vesileyle tekrardan bizleri ziyaret eden Sayın Başkanımıza ve Değerli Meclis Üyelerimize teşekkür eder, çalışmalarında kendilerine başarılar dilerim" açıklamasında bulundu.
Günün Diğer Haberleri