Malatya Büyükşehir Belediyesi'nin Yaşlılar Haftası dolayısıyla Vefa Konağı’nda düzenledği "Diyabet, Sağlık ve İleri Yaş" programında etkinliğe katılanlara kan şekeri testi yapıldı.
MALATYA (İGFA)- Yaşlılar haftası dolayısıyla Vefa Konağı'nda düzenlenen etkinlikte Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Endokrin ve Metabolizma Uzm. Doktoru Lezzan Keskin, yaşlılara sağlıklı yaşam ve diyabet hakkında bilgiler verdi.Adıyaman Belediyesi Yaz Okulları
12:09 - Resmi İlanlar
