Adıyaman, adıyamanhaber, adıyamanhaberleri, adıyaman, acıyaman, haber, haberler, nemrut dağı, perre antik kenti, haber adıyaman, tarih, doğa, adıyamanhaberleri, medya,
Advert

Sektörde Yılların Tecrübesi Bayır’a Büyük Destek

 

Adıyaman - 25-02-2022 11:28

  Adıyaman Şoförler Ve Otomobilciler Odası Başkan adayı Turabi Bayır 26 Şubat Cumartesi yapılacak oda seçimine herkesi beklediklerini söyledi.  Çok geniş çalışma içerisinde olduklarını ve oda esnaflarını aralıksız gezdiklerini belirten Adıyaman Şoförler Ve Otomobilciler Odası Başkan adayı Turabi Bayır kendisine destek veren diğer şoför odalarına teşekkür ederek kamuoyuna tanıttı "Fatih Tur Başkanı Mahmut İspir, Karapınar Başkanı Mehmet Şahan, Yavuz Toprak, Kamyoncuları temsilen Süleyman Karadaş, Karaali Başkanı Şükrü Akgün, Şehir içi servisçiler kooperatif başkanı Yusuf Daşkol, Hastane Başkanı Habip Gürbüz, Kolej Başkanı Kadir Ergün, Urfa Birlik Başkanı Yardımcısı Hasan Fidan, Yaman Tur geçmiş dönem başkanı Mehmet Tekin, Esentepe ikinci başkanı Yavuz Toprak, Ziyaret Başkanı  Ziya Öksüz ve ekip arkadaşları hepsi bize can-u gönülden destek veriyorlar." İfadelerini kullandı. Bayır, baba mesleği olarak başladığı şoförlükte yıllardır hizmet verdiğini belirterek, yolcu taşımacılığının yanında nakliye ambarlarının da sorun ve sıkıntılarından anladığını ve işin içinde olduğundan sorunlara nasıl eğileceğini belirtti.    "PANDEMİDE ESNAFIMIZ ÇOK SORUN YAŞADI"   Bayır, sektörde yılların tecrübesine sahip olduğunu belirterek, başkan olduğunda esnafın sorun ve sıkıntılarına eğilerek durumluları ilgili kurum ve kuruluşlara bildireceğini ifade ederek,  "23 yıldır görev yapmaktayım. Adıyaman Şoförler Ve   Otomobilciler Odası Başkan adayıyım inşallah esnafımıza hayırlısı olur. Pandemi süreci tüm dünyayı kasıp kavurdu. Bu süreçte esnafımız çok sıkıntı çekti. Öğrenci servisleri durdu. Şehir içi araçlarımız yüzde 50 kapasiteyle çalışırken şehirlerarası taşımacılık durma noktasına geldi. Tır ve Kamyon şoförleri yakıttan şikâyetçi.  Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç sağ olsun bin 200 esnafımıza sahip çıktı. Şehir içi taşımacılığı bir zam geldi doğal olarak bu da halkımıza yansıyor. Köy taşımacılığı yapan şoförlerimize mazot desteği verilecek." Dedi.    "BİN 800 ÜYEMİZ VAR"   Bayır, "Mevcut Başkan Ahmet Taş Başkan 24 yıldır baya bir hizmet etti. Esnafımıza baya bir hizmeti oldu kendisine teşekkür ediyorum. Birlikte çalışacağız. 2008’de başkan vekili olarak devam ettim. Esnafımızın ne sorunu olduysa birebir ilgilenip ilgili makamlarda dile getirdik. Kendimde bu sektörle çekirdekten beri içerisinde olduğum için esnafımızın ne sorunu varsa biliyorum. Bugüne kadar hiçbir sorunu çözümsüz bırakmadık. Başkan olursak elimiz daha güçlü olur. Şuan aktif bin 800 üyemiz var." İfadelerini kullandı.   "GELİRİMİZ İKİ KALEMDİR" Bayır açıklamasının devamında oda olarak yapacakları çalışmalar hakkında "Bizim 12 bin üyemiz vardı. 2005'te gelen bir yasayla 7 bin 191 kişinin kaydı silindi. Şoförlüğü meslekten aldılar. Odamızın iki kalem geliri vardır. Üyelik aidatları ve plaka geliri. Pandemi nedeniyle kimseden aidatta istemedik. Odamıza ait mülkiyetimiz var. 5.460 metre kare bir arsamız var. Üçüncü çevre yolundaki 560 metrekare BİM'in yeri odaya ait. Bulvarda Odamıza ait yer. Küçük Sanayisi Sitesinde üyelik hissedarlığımız var. Şartlar uyarsa esnafımıza sosyal tesis yapmayı planlıyoruz." dedi. Taksicilerin havaalanından yolcu alamadığını belirten Bayır, "Taksici esnafımızın sorunları var onları gidermeyi planlıyoruz. Türkiye'nin her yerinden ticari taksiler havaalanından yolcu alabilirken Adıyaman'da alamıyor." Şeklinde konuştu.   "ÇEKİCİ HİZMETİMİZ VAR" Odaya ait ambulansın olduğunu ancak günümüzde her yerde 112 noktaları olduğundan dolayı çok ihtiyaç olmadığını dile getiren Bayır, "Bizim çekici araçlarımız vardı. Bu araçlar odaya çok ciddi külfet olduğundan onun yerine anlaşmalı çekicilerimiz var. Üyelerimize ait araçlar nerede yolda kalırsa ücretsiz bir şekilde bu hizmeti veriyoruz." dedi. STK'LAR BİRLİK OLMALI "Adıyaman'ın birlik ve beraberliğe ihtiyacının olduğunun altını çizen Bayır, "Adıyaman'dan en üsten en alta kimse Adıyaman için elini taşın altına koymuyor. Her kes bana ne diyor. İlimize gelen turist veya hastayı gidip havaalanından alamıyoruz. Bu Adıyaman için büyük bir sıkıntıdır. Gelen turistler şehri gezip ondan sonra tarihi yerleri gezerlerse şehir ekonomik olarak kazanç elde edecektir. Adıyaman STK'ları arasında birlik ve beraberlik yoktur. Bu birlikteliği sağlamamız lazımdır." dedi.
Günün Diğer Haberleri