"Sağlıklı Bir Yaşam İçin Doğru Gübreleme" adlı projeyle katıldığı TÜBİTAK2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmasında Adıyaman Anadolu İmam Hatip Proje Ortaokulu Malatya finallerinde bölge birincisi olarak Türkiye finalinde yarışmaya hak kazandı. Türkiye finallerinde de Türkiye İkinciliği derecesini elde ederek bu güne kadar lise ve ortaokul seviyesinde ilimizin kazandığı en yüksek derecenin sahibi oldu. Coğrafya öğretmeni Mehmet Özçelik danışmanlığında  7/ C sınıfı öğrencileri  Ahmet Özçelik ve Mustafa Güneş tarafından hazırlanan proje ile öğrenciler geleceğin bilim insanları olma yolunda önemli bir adım attı. Okul Müdürü Gaffari İzci,  “Proje İmam Hatip ortaokulu olarak öğrencilerimizin daha bir çok başarıya imza atacaklarına inancımız tamdır. Ahlaki misyonun yanında bilime sunduğu katkılardan dolayı İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinin bu başarılarından dolayı son derece gururluyuz. Danışman öğretmen Mehmet Özçelik’i, Öğrencilerimiz Mustafa Güneş ve Ahmet Özçelik’i ve projemize büyük katkı sunan Orhan Güneş hocamızı tebrik ediyoruz. Hem okulumuza hem de şehrimize  böyle bir başarı getirdikleri için mutlu ve gururluyuz.” Şeklinde konuştu.