Adıyaman'da bir miktar uyuşturucu ve ruhsatsız tabanca geçirildi. Edinilen bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kent merkezinde uyuşturucu ile ilgili çalışma yaptı. Ekipler yaptıkları çalışmada, durumundan şüphelendikleri bir kişinin üzerinde yaptıkları aramada bir miktar uyuşturucu madde bulundu. Bir iş yerinde yapılan aramada ise ruhsatsız tabanca ve 16 mermi ele geçirildi.